|
|
Vedení účetnictví:
na začátku spolupráce: pořízení a založení počátečních stavů účtů;
v průběhu spolupráce: průběžné zaúčtování prvotních dokladů a kontrola
již pořízených záznamů, zpracování podkladů pro záznamní povinnost
DPH, vyhotovení interních dokladů (standardně), agenda dlouhodobého
majetku, pravidelné přehledy stavu pohledávek a závazků, dokladová
inventarizace účtů k rozvahovému dni;
zákonné výkazy: rozvaha, výkaz zisků a ztrát, příloha
sestavení roční účetní závěrky
Daňová přiznání:
Na základě informací a dokladů, které nám poskytnete a na základě
výše uvedených zpracovaných dat připravíme a vyhotovíme všechny
standardní zákonem stanovené výkazy a odpovídající daňová přiznání
včetně jejich podání (jako jsou např.: DPH přiznání, přiznání k
dani silniční, přiznání k dani právnických osob, vyúčtování daně
ze závislé činnosti, přiznání k dani z nemovitosti, hlášení plátce
daně o dani z příjmů vybírané srážkou aj.)
Ostatní služby: Nedílnou
součástí účetnictví jsou i účetní postupy a metody. Jejich aplikace
a zvolení správného postupu vychází často z typu samotné činnosti
klienta nebo vzniklých událostí v účetnictví klienta. Z tohoto důvodu
je tato část projednávána s klientem odděleně v rámci našich konzultačních
a ostatních služeb.
Dílčí části účetnictví, jako je
např. kalkulace a vyúčtování cestovních náhrad, odsouhlasení vzájemného
stavu pohledávek a závazků k rozvahovému dni, protokoly o zařazení
a vyřazení majetku a provedení inventury, střediskové účetnictví
apod., jsou zpracovány na základě žádosti klienta nebo našeho doporučení
a poskytujeme je v rámci našich ostatních převážně administrativních
služeb.
Pro klienty OSVČ podnikajících
na základě živnostenského oprávnění, pokud nemají zákonnou povinnost
vedení účetnictví nebo z důvodu vlastního rozhodnutí, zpracujeme
kompletně daňovou evidenci včetně daňových
přiznání a ročních přehledů vyúčtování pojistného pro zdravotní
pojišťovny a správu sociálního zabezpečení.
Nabízíme i další související služby
jako jsou konzultace, administrativní činnosti (např. vyhotovení
a zasílání různých reportů a přehledů pro řídící členy společností
v češtině i angličtině, tzv. měsíční nepovinnou závěrku účtů s ohledem
na časové rozlišení, sestavení interních předpisů apod.)
|
|
 |