Účetní služby poskytujeme od
roku 2005 ve spolupráci s kvalifikovanými kolegy. Vzniku této činnosti
však předcházely postupně získané zkušenosti od roku 1993 v různých
oblastech působení finančního a mzdového účetnictví (mezinárodní
obchod, obchodní zastoupení, výroba, reality a pronájem nemovitostí,
stavebnictví, dceřiné společnosti, organizační složky na Slovensku,
stálá provozovna na území ČR zahraničních společností...) a od samého
počátku hlavním záměrem a vizí byla především kvalita služeb.
Zvažujete-li externí formu
vedení účetnictví a nejste si jisti, zda je pro vás tento způsob
vhodný, je třeba vzít v úvahu několik skutečností. V případě společností,
které obvykle nemají samostatná finanční a účetní oddělení, a kde
vynaložené náklady na vlastní účetní zaměstnance a zajištění jejich
školení by nebylo rentabilní, forma externího zpracování účetnictví
bude mít své opodstatnění. Tato forma zpracování účetních dat a
daňových přiznání však ve svém souhrnu nabízí nejen vlastní zpracování,
ale i odbornost služeb a další odpovídající servis a poradenství
a v současné době ji využívá značné množství menších či větších
podnikatelských subjektů.
Co můžete očekávat od nás?
kvalitní služby, důvěrnost týkající se získaných informací, předávání
dokladů a výstupů v předem domluvené periodě, způsob spolupráce
a forma předání dokladů a dat je sjednána individuálně (osobně,
poštou, elektronicky atd.), vaše účetnictví můžeme zpracovávat jak
v měsíční periodě, tak i v týdenní periodě, která z časového hlediska
napomáhá připravit finance a platby pro úhradu závazků, rychlejší
informace o stavu pohledávek a také usnadňuje „zpětnou vazbu“ pro
kontrolu zaúčtovaných dat a řešení různých nesrovnalostí včas, součástí
poskytovaných služeb je standardní 1 hodina v kalendářním měsíci/zvolené
periodě pro poradenství, konzultaci (písemná i ústní forma) a řešení
nedostatků nebo speciálních problémů.
Smyslem naší činnosti je prosperita
klienta. Z tohoto důvodu nabízíme firmám a podnikatelům:
• v počátcích a zahájení rozvoje jejich podnikání, po určitou sjednanou
dobu výraznější slevy na poskytování účetních služeb,
a to s přihlédnutím k rozsahu, objemu dat a celkové náročnosti na
zpracování; výše slevy může činit až 40% z ceny
služeb po dobu až 8 měsíců
• novým klientům, kteří již nějaký čas podnikají, v případě navázání
spolupráce, nabízíme po dobu prvních 6 měsíců zvýhodněnou
cenu 20% z ceny služeb.
Snažíme se o vzájemnou spolupráci,
sledovat měnící se daňové i účetní zákony a pružně na ně reagovat,
přizpůsobit se vašim požadavkům a organizační struktuře v souladu
s platnou legislativou, aby naše služby pro vás byly přínosem.
▪ Pokud jste na začátku svého
podnikání, založili jste si společnost (s.r.o. apod.) nebo podnikáte
jako OSVČ a potřebujete účetní servis, ať již vedení účetnictví
nebo daňovou evidenci,
▪ pokud jste si otevřeli pobočku v ČR a potřebujete zpracovávat
účetnictví podle platné místní legislativy,
▪ nebo pokud v současné době vy nebo vaši zákazníci hledají seriózního
partnera pro externí účetnictví, věříme, že vám naše služby mohou
pomoci.
Máte-li jakékoli dotazy týkající
se našich účetních služeb, potřebujete znát podrobnější informace
v souvislosti s vaší činností, neváhejte nás kontaktovat: info@ucetnictvi-mbch.cz
nebo si domluvte nezávaznou informativní schůzku.
|